Percintaan itu... | Kopi Kisah Kita

Hi there!

Apa khabar? Diharapkan semuanya sihat belaka.

Hari ini saya rasa sangat gembira kerana saya keluar dari rumah untuk membeli barang-barang dapur, mencuba sesuatu yang baru dan memandu kereta setelah sekian lama. Benda-benda kecil ini sangat-sangat membahagiakan saya. Terima kasih kepada my hubba kerana membenarkan saya keluar melakukan semua ini dan menjaga bayi kita sendirian. Ini adalah kali pertama my hubba menjaga anak kita sendirian. Apabila berada diluar, saya selalu terfikirkan mereka berdua. Saya takut anak kami meragam dan my hubba tidak tahu berbuat apa tetapi saya percaya my hubba can do it!Semasa keluar, saya membawa kawan saya Wiwie dan kami pergi mencuba sesuatu yang baru iaitu Kopi Kisah Kita. But, I drink Coklat and after the ice is gone.

You can check their info  --> Kopi Kisah Kita






My review are,
- I love the concept ( fun and creative)
- If you like to drink expensive coffee but now you're pokai, this can be alternative.
- The coffee taste( my husband review) is just like normal coffee that we can buy at coffee shop.
- The Coklat I drink just like a normal coklat
But, there's so many menu so maybe you can go try.

Love,
Aya


What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)