Template PERCUMA untuk flow acara pertunangan


Hi semua!

Apa khabar semua? Saya harapkan kamu sihat- sihat sahaja dimanapun kamu berada.

Biasanya di hujung tahun, acara pertunangan/ perkahwinan selalu diadakan. Saya rasakan ia merupakan acara "wajib" ada semasa bercuti hujung tahun.

Untuk melaksanakan acara besar ini tidaklah mudah, ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri. Saya bertanya kepada yang bertunang sebelum ini sama ada mereka ada template untuk flow acara pertunangan? Kebanyakan tidak menyimpan, saya faham juga, siapa mahu simpan kan?

Jadi, saya rasakan saya mahu membantu setiap pasangan yang akan bertunang dengan sediakan FREE template untuk flow acara pertunangan.

Anda boleh download dengan PERCUMA dengan klik link dibawah dan print untuk digunakan.

FREE Template acara pertunangan


Untuk yang beragama Kristian SIB Sarawak, saya juga ada borang pertunangan, kamu boleh download dari link dibawah:

Borang pertunangan SIB Sarawak


Dari masa ke masa, saya akan memperbaiki template ini. 

Saya berharap template ini dapat membantu kamu dalam merancang acara pertunangan kamu dan pasanagan.


Happy engaged!


Sincerely,
Aya

What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)