WAWA Face Sunscreen SPF50+ review



Saya ni kan, memang cepat tergoda dengan barang-barang viral!

Last time, saya tergoda dan rasa ingin mencuba Sambal Nyet, not bad tapi saya rasa kawan saya punya sambal lagi sedapp... sorry!

Kali ni, saya tergoda pulak dengan WAWA face sunscreen SPF50+, bukak jer tiktok keluarlah semua orang mcm pakai sunscreen ni, since saya tak pernah membeli di tiktok shop jadi kalo saya beli ada RM10 discount so disebabkan rasa ingin tau dan berharap sunscreen ni akan mengubah keadaan muka saya yang ada jeragat degil, jadi saya pun membeli untuk mencuba.


Setakat ni, saya pakai sunscreen ini selama seminggu. So far, saya rasa not bad! Saya punya impression dekat local product especially skincare memang kurang sikit sbb banyak jer orang cakap merosakkan kulit dan tak berbaloi beli.

Jadi, saya pun ada high expectation lah dekat sunscreen ni.

First saya buka package, memang cantik packaging dia, saya suka warna packaging dia merah menyala...

Lepas tu, saya cuba hidu bau dia...sedapp! Ada beberapa brand sunscreen yang saya cuba sebelum ni, bau dia mcm bau ubat atau bau yang tak best lah. Tapi wawa punya sunscreen ni punya bau, sedapp.

Lepas tu, saya cuba pakai dan saya rasa tekstur dia ringan dan yang paling best, after pakai, saya rasa tak berpeluh ( saya tak tau macam mana mau explain ni), maksud saya lepas pakai, x rasa basah, rasa mcm biasa saja.

Ni yang saya rasa PALING BEST!

Saya baru pakai seminggu so saya tak berani sangat nak cakap ia berkesan hilangkan jeragat saya. Saya tau itu perlukan masa dan saya taklah expect pakai seminggu terus smooth dan hilang jeragat, no lah. Saya faham, ia perlu masa.

Sekarang ni, saya memang pakai hari-hari dan saya berharap saya boleh update the result after 1 month nnt ya.

What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)