My monthly goal: March 2023


Apa yang saya mau capai bulan ni?

[Pekerjaan]

1. Confident dalam melakukan pekerjaan saya setiap hari.

- Banyak bertanya 

- Improve my technical knowledge

- Learn how to negotiate & handle people better

2. Melakukan pekerjaan dengan baik dan cepat.

- Settle kan cepat2

3. Update my resume & LinkedIn

4. Rajin tulis blog post ( 2x seminggu at least)


[Health]

1. Kurangkan makan berat di malam hari

2. Kurangkan minum manis selama 31 hari


[Anak]

1. Naikkan berat badan anak saya 2Kg.

2. Spend more quality time with him.


[Suami]

1. Menyediakan bekal kepada suami setiap hari bekerja.

2. Talk more & spend more quality time with him.


[Kewangan]

1. Track kewangan saya lebih baik

2. Never ever use Grab App for food or groceries.

3. Berjaya menjual sesuatu barang dalam TikTok saya.

4. Menjana side income paling kurang RM100.


Arghhh... tengok list walaoo byknyaaa.... hehe.

Sis cuba! Saya gunakan habit tracker untuk tracking all these goals.

What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)