Buka akaun Maybank Yippie untuk anak

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1fvMzEbOlmt8CeM_GTQUHcPWUuwi3arcn

Salah satu goal saya di tahun 2023 ni adalah buka akaun Maybank Yippie untuk anak. Ini adalah salah satu cara untuk saya saving untuk masa depan anak. Menyimpan duit memang susah, lagi - lagi sekarang ni saya dan suami di fasa membayar hutang- hutang zaman bujang dan kahwin kami. 
Tetapi, saya tak mahu lah menunggu sampai kami habis bayar hutang baru start menyimpan untuk anak. Simpan sikit-sikit sekarang daripada tak menyimpn langsung.

Saya kongsikan mengenai Maybank Yippie ni.

Apa itu Maybank Yippie?
Saving akaun untuk anak.

Kenapa saya memilih untuk menyimpan dlm Maybank Yippie?
1. Saya suka feature cash reward at SPM, STPM and degree level.
2. Free Personal Accident coverage up to RM100,000


Macam mana nak apply?
1. Pergi Maybank dan bgtau nak buka akaun Maybank Yippie untuk anak. Nanti kena bagi borang dan isi.
https://drive.google.com/uc?export=view&id=13U7JfPDQOtzQOLbba5ls2ZpwhvUofAsi

Pastikan sebelum pergi cawangan Maybank, pastikan bawa dokumen;
1. Surat beranak anak Original
2. MyKid anak original
3. Your IC
4. Sediakan duit deposit RM50 dalam Maybank2


Pembukaan secara online
2. Lengkapkan borang tersebut dengan mengisi maklumat yang diperlukan.
3. Semak kembali maklumat yang telah anda isikan.
4. Sekiranya tepati, klik Submit untuk menghantar permohonan anda

Untuk maklumat lebih lanjut, boleh baca dibawah:

What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)