Tyeso Tumbler & Thermos Review


Saya nak kongsikan saya punya review on Tyeso Tumbler & Thermos ni.

Saya ada 3 skrg ni.
1- Tyeso Thermos(500ml)
• Kurus dan comel bentuk dia
Sesuai utk bw pg school & office
• Yg paling best, tahan sejuk dan panas.
My husband suka bawa coffee dlm ni, time jammed hirup coffee
• RM25
• Beli di Supermarket Farley,Sarawak( sy cr online, so far x jumpa), jika kamu mau, sy boleh jd supplier kamu hehe

2- Tyseo Tumbler Viral(600ml)
• Saya beli ni sbb viral. Ramai ckp ais tahan lama smp ke petang.
Ya memang betul tahan!!
Saya suka minum air yg berais guna ni sbb tahan smp ke petang.
• RM26.90(sy beli di TT shop)
• Shoppe or Lazada or Tiktok shop


3- Tyeso Tumbler new design( 550ml)
• Saya beli ni sbb nk cuba2 dan rupa nampak cantik! Tp syg seribu syg, x function spt yg diinginkan. Tak tahan sejuk ni.
• RM27.90
• You can buy at TikTok Shop or Shopee or Lazada


Conclusion/Kesimpulan
Bagi saya, yang no.1 lah paling the BEST! Saya suka size dan function dia.
Tetapi tak available online ( saya cari di semua online shopping platform, so far xda lagi). Jika kamu berminat, boleh comments so sya bole tolong belikan.


What's your opinion?

Please share your thoughts.

Powered by Blogger.

Follow me on Instagram (@estelle.payaroni)